შეფასების კრიტერიუმები

კრიტერიუმები
0-4
5-6
7-8
9-10
მოსწავლეს  შეუძლია  განსაზღვროს  ქართლის  საშინაო  და  საგარეო  მდგომარეობა  არაბთა  შემოსევებისას.
მოსწავლეს  არ  შეუძლია  განსაზღვროს  ქართლის  საშინაო  და  საგარეო  მდგომარეობა  არაბთა  შემოსევებისას.
მოსწავლეს   ნაწილობრივ  შეუძლია  განსაზღვროს  ქართლის  საშინაო  და  საგარეო  მდგომარეობა  არაბთა  შემოსევებისას.
მოსწავლე  ცდილობს   განსაზღვროს  ქართლის  საშინაო  და  საგარეო  მდგომარეობა  არაბთა  შემოსევებისას.
მოსწავლეს  შეუძლია  განსაზღვროს  ქართლის  საშინაო  და  საგარეო  მდგომარეობა  არაბთა  შემოსევებისას.
მოსწავლე  ადარებს   ქრისტიანობის  და  ისლამის  გავლენას  ქვეყნის  კულტურულ  განვითარებაზე,ეკონომიკასა  და  ყოფაზე.
მოსწავლე  ვერ  ადარებს  ისლამის  ქრისტიანობის  და  ისლამის  გავლენას  ქვეყნის  კულტურულ  განვითარებაზე,ეკონომიკასა  და  ყოფაზე.
მოსწავლე   ნაწილობრივ   ადარებს  ისლამის  ქრისტიანობის  და  ისლამის  გავლენას  ქვეყნის  კულტურულ  განვითარებაზე,ეკონომიკასა  და  ყოფაზე.
მოსწავლე  ცდილობს  შეადროს  ქრისტიანობის  და  ისლამის  გავლენა  ქვეყნის  კულტურულ  განვითარებაზე,ეკონომიკასა  და  ყოფაზე.
მოსწავლე  ადარებს   ქრისტიანობის  და  ისლამის  გავლენას  ქვეყნის  კულტურულ  განვითარებაზე,ეკონომიკასა  და  ყოფაზე.
მოსწავლეს  შეუძლია  გამოიკვლიოს  არაბთა  ბატონობამ  რა  გავლენა  იქონია  ქვეყნის  საერთო  მდგომარეობაზე.(არაბთა  ბატონობის  შედეგები)
მოსწავლეს   არ   შეუძლია  გამოიკვლიოს  არაბთა  ბატონობამ  რა  გავლენა  იქონია  ქვეყნის  საერთო  მდგომარეობაზე.(არაბთა  ბატონობის  შედეგები)
მოსწავლეს   ნაწილობრივ შეუძლია  გამოიკვლიოს  არაბთა  ბატონობამ  რა  გავლენა  იქონია  ქვეყნის  საერთო  მდგომარეობაზე.(არაბთა  ბატონობის  შედეგები)
მოსწავლე  ცდილობს   გამოიკვლიოს  არაბთა  ბატონობამ  რა  გავლენა  იქონია  ქვეყნის  საერთო  მდგომარეობაზე.(არაბთა  ბატონობის  შედეგები)
მოსწავლეს  შეუძლია  გამოიკვლიოს  არაბთა  ბატონობამ  რა  გავლენა  იქონია  ქვეყნის  საერთო  მდგომარეობაზე.(არაბთა  ბატონობის  შედეგები)

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

გაკვეთილის გეგმა

სასწავლო პროექტი - "ქართველები დიდ სამამულო ომში"

პრეზენტაცია