შეფასების კრიტერიუმები
კრიტერიუმები
|
0-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლეს
შეუძლია განსაზღვროს ქართლის
საშინაო და საგარეო
მდგომარეობა არაბთა შემოსევებისას.
|
მოსწავლეს
არ შეუძლია განსაზღვროს
ქართლის საშინაო და საგარეო მდგომარეობა
არაბთა შემოსევებისას.
|
მოსწავლეს
ნაწილობრივ შეუძლია განსაზღვროს
ქართლის საშინაო და საგარეო მდგომარეობა
არაბთა შემოსევებისას.
|
მოსწავლე
ცდილობს განსაზღვროს ქართლის
საშინაო და საგარეო
მდგომარეობა არაბთა შემოსევებისას.
|
მოსწავლეს
შეუძლია განსაზღვროს ქართლის
საშინაო და საგარეო
მდგომარეობა არაბთა შემოსევებისას.
|
მოსწავლე
ადარებს ქრისტიანობის და ისლამის გავლენას
ქვეყნის კულტურულ განვითარებაზე,ეკონომიკასა და ყოფაზე.
|
მოსწავლე
ვერ ადარებს ისლამის
ქრისტიანობის და ისლამის
გავლენას ქვეყნის კულტურულ
განვითარებაზე,ეკონომიკასა და ყოფაზე.
|
მოსწავლე
ნაწილობრივ ადარებს ისლამის
ქრისტიანობის და ისლამის
გავლენას ქვეყნის კულტურულ
განვითარებაზე,ეკონომიკასა და ყოფაზე.
|
მოსწავლე
ცდილობს შეადროს ქრისტიანობის და ისლამის გავლენა
ქვეყნის კულტურულ განვითარებაზე,ეკონომიკასა და ყოფაზე.
|
მოსწავლე
ადარებს ქრისტიანობის და ისლამის გავლენას
ქვეყნის კულტურულ განვითარებაზე,ეკონომიკასა და ყოფაზე.
|
მოსწავლეს
შეუძლია გამოიკვლიოს არაბთა
ბატონობამ რა გავლენა
იქონია ქვეყნის საერთო
მდგომარეობაზე.(არაბთა ბატონობის შედეგები)
|
მოსწავლეს
არ შეუძლია გამოიკვლიოს
არაბთა ბატონობამ რა გავლენა იქონია
ქვეყნის საერთო მდგომარეობაზე.(არაბთა ბატონობის
შედეგები)
|
მოსწავლეს
ნაწილობრივ შეუძლია გამოიკვლიოს არაბთა
ბატონობამ რა გავლენა
იქონია ქვეყნის საერთო
მდგომარეობაზე.(არაბთა ბატონობის შედეგები)
|
მოსწავლე
ცდილობს გამოიკვლიოს არაბთა
ბატონობამ რა გავლენა
იქონია ქვეყნის საერთო
მდგომარეობაზე.(არაბთა ბატონობის შედეგები)
|
მოსწავლეს
შეუძლია გამოიკვლიოს არაბთა
ბატონობამ რა გავლენა
იქონია ქვეყნის საერთო
მდგომარეობაზე.(არაბთა ბატონობის შედეგები)
|
Комментарии
Отправить комментарий